Inventor 2025.1 - nowa funkcjonalność

Discuss Inventor software with other users.
kacper.suchomski
Answers: 0

Inventor 2025.1 - nowa funkcjonalność

Unread post by kacper.suchomski »

W przypadku wycinania blach i profili na laserze niezwykle ważna jest wspólna cecha wszystkich detali - prostopadłość powierzchni.
Najnowsza aktualizacja Autodesk Inventor 2025.1 wprowadza nowość, która pomaga znacznie usprawnić ten proces - szablon operacji (wstępne ustawienia).
Korzystając z szablonu możemy zautomatyzować cały proces, a do zalet takiego rozwiązania zalicza się a) krótszy czas modelowania b) parametryzacja c) mniejsza podatność na błędy.
W tym samouczku pokażę Ci, jak przygotować taki szablon, aby był uniwersalny i działał bez względu na parametry konkretnego modelu.

[moderator]
translation from Polish
When cutting sheet metal and profiles using a laser, the common feature of all details is extremely important - the perpendicularity of the surface.
The latest update to Autodesk Inventor 2025.1 introduces a new feature that helps significantly improve this process - an operation template (initial settings).
By using a template, we can automate the entire process, and the advantages of this solution include a) shorter modeling time, b) parameterization, and c) lower susceptibility to errors.
In this tutorial, I will show you how to prepare such a template so that it is universal and works regardless of the parameters of a specific model.